Emblém moravské orlice namalovaný na nádrži motocyklu

Emblém moravské orlice ztvárněný na nádrži motocyklu namaloval umělec vystupující pod značkou Black-art airbrush. Dělá malby technikou Airbrush, což je americká retuš, malířská technika využívající malé pistole ke stříkání barvy pomocí stlačeného vzduchu.

Tématem pro "Intruder nádrž" je samurajské Japonsko (viz další obrázky v galerii příspěvku ze 16. února 2020), nápis: japonsky Intruder, moravská orlice jako hold majitele našim luhům a hájům. Použity byly barvy Createx candy2o. Slovo Intruder směruje naši pozornost k motorce Suzuki Intruder.

Emblém (z figury) moravské orlice
(bez ohledu na pozadí)

Na stránce je kromě příspěvku s obrázky nádrže ze všech stran přístupné ještě i video z 1. února 2020 s názvem Intruder nádrž, na němž je nádrž plynule nasnímána ze všech stran.

Intruder nádrž

O sobě tento malíř říká "Technice airbrush se věnuji už 4 roky. Snažím se pořád zdokonalovat a s každým projektem se posouvat dál a dál. To je můj smysl života a tato stránka je jeho galerií...". Svoji práci nabízí těmito slovy: "Dlouho jsem se snažil na sobě pracovat potají, a teď jsem připravený dělat radost ostatním, protože není nic lepšího, než vidět zákazníka, jak odchází s úsměvem na rtech. Jestli chceš být unikátní, dej mi další projekt. Já už si poradím".